//Awesome.

Holi-Holidayy
Monday, September 15, 2014 | 2:46 pm | 0 Gegergirl

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Weh jawab ah salam aku kat atas tuh dulu baru baca post ni. Horrayyy horayyy It's a holi-holidayyy ok apa aku merepek ni tetiba nyanyi lagu time darjah 3. Aku rasa majoriti budak maahad akan study kutt ke tak? Hm, biasa ah budak maahad ramai gifted. Tak study pun result cemerlang gemilang terbilang? Eh wait belajar sebab nak tip top result exam ke sebab Allah. Hm, tbh susah kutt nak rajinkan diri study sebab Allah. Rasanya kalau takda exam tak study kut aku. Maybe tuh sebab result teruk. Chincaaaa cakap pasaii result exam walaweh melantun kebawah result exam aku. Ok tanamkan azam memasing nak beat anis farhana markah semua atas 90 jeh.  Hm tsk tsk . Mintak maaf makayah . 

Takpa lepas ni kau tengok lah xtrovia tercinta semua berdiri atas pentas tangkap gambar sama dengan wajah-wajah 9A haa Amin cepat. InsyaAllah. Yang penting kena struggle bebetul eh xtrovia tercinta and tak lupa jugak kat budak perimbun yang makin pandai dari aku dan akan terus pandai sama-sama dengan aku. Taknak ada yang kena kick eh. Hm cakap pasal kick ni pun satu. Takpa be postive k
BECAUSE HE IS THE BEST PLANNER SO PUT YOUR TRUST ON HIM



وَمَا تَوْفِيقِي إِلاَّ بِاللّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ
and my success (in my task) can only come from Allah. In Him I trust and to Him I look. [11: Hud-88]


Older Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome