//Awesome.

Untitled
Sunday, May 25, 2014 | 3:24 pm | 0 Gegergirl
Salam alayk. Mulakan dengan kegembiraan even though hati tengah sedih yeyy mari gembira sambil menari choii. Next week ada daurah yang tersangat best lagi best kebabom lah kan. Especially lagi dalam kelas yang siap dengan air cond sejuk bak hangggg. Hope tak tidur. Exam dah lepas dengan hati yang tawakkal so I'm waiting for the result soon. Takut sedih sangat sampai tak boleh nak mengalir air mata jeh nanti. Seriously. 


Mungkin Allah ada yang terbaik untuk kita
If fail dalam wtv subject aku redha sebab maybe itu yang tebaik tapi aku risau parents aku jeh
Teruk mana hasil kita Allah tak pandang tapi Allah pandang usaha kita.  

Aku dah dapat satu paper baru paper B.arab. Alhamdulillah . Act taknak pun dapat paper untuk masa ni. Kalau boleh nak lepas cuti sebab nak bercuti dengan aman naik sekolah baru sedih . Hope tak sedih ah if dapat paper especially subject killer bagi aku waktu exam MATH and SAINS . Rasa nak buat roket takpun buat kapal jeh tau pastu main terbang terbang. Eheh. Nonsense gila. Ok salam alayk.
O you who believe, persevere and endure and remain stationed and fear Allah that you may be successful [Al 'Imran 3:200].

Older Post | Newer Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome