//Awesome.

flying colours
Saturday, May 17, 2014 | 2:42 pm | 0 Gegergirl
بسم الله الرحمن الرحيم

Salam alayk. Rasa macam lama sangat tak diupdate. Fuhh tiup sikit habuk yang bersarang dekat blog ni. Haha maaf hiperbola lebih sikit. Everyone already know right yang this year takda pmr tapi diganti dengan PT3 and what so ever. Format baru, and bukan senang nak berada di zon selesa untuk menjawab. Well, exam yang lepas pun sangat menyedihkan sampai tak boleh keluar air mata. Seriously, redha jeh. Tapi memang effort untuk belajar tuh kurang tuh sebab macam layak jeh kan dapat keputusan yang Flying colours lah sangat...



This week dah start exam hm memang tawakkaltua'lallah lah kan. Target nak lebih baik dari exam sebelum ni tuh mestilah ada, but if Allah nak kasi apa yang terbaik untuk aku. Aku redha. Mungkin Allah nak kasi rezki aku kat benda lain. Btw, harituh kat musolla hari khamis rasa sentap sangat .
"F3 tahun ni kata nak pindah, maahad entah pape jeh lah konon padahal diri sendiri yang entah pape. If memasing nak pindah siapa lagi nak bangunkan maahad?
"Antunna semua yang dekat sini macam ambil hak orang lain if sia-sia kan benda yang ada kat maahad. Taknak ambil semua tarbiyyah yang ada kat dalam ni..Ramai lagi kat luar sana nak masuk maahad.
"Dekat kisas f5 semua bekerja nak masuk kisas balik tapi maahad..... "
 "Semua orang sibuk cakap pasal jaga ikhtilat,dosa pahala bagai tapi tak sedar yang daging saudara kita pun kita makan."
 "Kalau hati kita bersih tak mungkin kata-kata yang buruk tuh akan keluar. Sebab kata-kata kita mencerminkan diri kita"
Semoga aku kau dan kita semua berhijrah pada yang lebih baik dan istiqomah dalam penghijrahan. Kumpul sama-sama tarbiyyah yang ada dan amalkan pada hari-hari yang akan datang. Doakan batch aku dan batch lain juga success dalam exam. Wassalam. 



May Allah give me strength and patience :')


Older Post | Newer Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome