//Awesome.

Ping Pong
Sunday, February 16, 2014 | 8:42 am | 0 Gegergirl
Salam alayk semua. If korang nak tau 11 februari haritu aku,cap,yana n syifa pergi lawan ping pong MSSD dekat perimbun. For sure memang excited sangat lah kan. Menipu lah kalau tak happy nak jumpa kawan lama. Suddenly bila dah tengok orang lain lawan tangan bergetar kut. Ahaks, takut mungkin. For the first time dalam hidup aku try benda yang aku tak pernah jangka untuk main ping pong ni except Capp lah kan. For sure dia memang hebat pun kan. Tapi akhirnya aku ngn cap kecundang waktu lawan Yu huaaa. Next year, InsyaAllah kalau ada rezki kita try lagi :)

Thanks korang sebab support kitaorang and thanks for the card too 
Thanks jugak untuk my bro iwan aku sebab belikan bet . Wohooooo  

Older Post | Newer Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome