//Awesome.

exam ?
Tuesday, October 15, 2013 | 9:24 pm | 0 Gegergirl
Hm kau percaya tak jumaat neh dah exam? Bukan engkaulah tapi aku. Sama? Takpa kau pandai. Aku....

Ha
Ha
Ha

Baca buku pun tidak. Nak ulangkaji lagi esps subjek math. Serius nak catch up balik tajuk-tajuk yang tak faham tuh lah if tak mesti rasa down sgt. Nanti memasing mesti busy and takda siapa nak ajar.........

Apa-apa pun aku nak usaha jugak. Yang lain serah pada DIA. And PBS yang berlambak membuatkan aku nak duduk rumah seminggu. Tapi jumaat dah exam Kh. Dgr cerita masuk tajuk Form1 banyak. Hm lagi ah nak kena baca lak.

Jap, macam mana dgn raya haji korang ok? Hahah, aku pepagi lagi dah tolong mak aku masak*rajin* heheh. Then berjalan2 dgn my love siblings untuk cari request aku lagi. Haha, citarasa mereka bukan aku. Emak ngn ayah aku pulak tlg org sembelih lembu kat masjid. Maka kami....beraya di rumah cik zain. Hehehe.

And btw
.
.
HAPPY BIRTHDAY SYAFREENA :)) SEMOGA CEPAT TINGGI DAN KURUS SELALU 



Older Post | Newer Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome