//Awesome.

Thankyou :')
Saturday, June 22, 2013 | 7:26 pm | 0 Gegergirl
Hai dan Assalammualaikum. Minggu lepas rasa macam homesick sesangat selepas 2 minggu duduk di rumah goyang kaki tangan semua. Haa, pastuh rasa hari2 gak ak tefon mak aku. Hm, btw thankyou kat kengkawan yang wish  birthday tuh eh. Sumpah terharu sangat. Tepat jam 12 malam reramai nyanyi lagu Happy birthday rasa macam ingat gak dorang eh. Haa, dgn budak mn nye kan. Sbb time tuh ada tahsinul solat kan so ada budak MN yang jadi fasi. Pagi esoknya aku bangun dalam pukul 12 macamtuh. Heheh, tau2 jeh yana ngn syifa bersama syaf balik rumah syifa tanpa kasi tau aku pun. Hm, siapa yg tak sedih kan. Dah ah tak kasi tau aku langsung. Lepas tau jeh terus tak semangat dan rasa mcm nak sambung tidur lagi. Then aku, ainul, dayu dan aina yg ada kat asrama neh takda kerja pergi memanjat pokok mangga. Serius ckp aina padai gila bab2 mcmneh. Ainul aku dan dayu jadi tukang sorak. Then mintak gula dan kicap kt dm sekali ngn pisau. Selamba badak jeh. Heheh, pastuh makan kat court. Terubat sikit hati neh. Then aku time tuh dah rasa yang yana syifa dan syaf akan balik ahad. Tetiba time petang2 tuh tgk yana datang tandas blok O aku malas jeh nak pandang merajuk katakan. Dah ah buat mcam neh time birthday lak tuh pastuh tak pelawa pun. K bajet tacing nehh. Tetiba malam tuh tefon mak aku, then hempas duit syiling atas katil amek bantal tutup muka taknak kasi semua tahu. Pastuh makan maggi then aina ngan dayu tanya kenapa semua tetiba syaf ngn ainul datang bawak kek :') Hm, rasa mcm Ya Allahhh, nak nangis jeh weyhhh ! 
Haaa, then dorang kasi kad. Neh serius cantik dan sumpah terharu gila :') 

Tak lupa gak kat kengkawan yang wish, kasi coklat semua pastuh kasi topap bagaii bariah alia ainul senang satu batch kl dan mn lah kan... Kek tuh serius sedap dah ah warna pelangi. Heeeeeee, dan kad tuh serius kreatif gila. Pandai korang kan...
 Kek yang dorang kasi ikut warna kek dalam kad neh haaaaaaaa. Sorry gambar blurrr. 
Thankyouuuuuu u olssss :') Uhibbukifillahhhh












Older Post | Newer Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome