//Awesome.

PWTC
Sunday, May 05, 2013 | 9:25 pm | 0 Gegergirl
Hm, maybe agak ketinggalan sedikit di belakang. Tapi aku tetap nak update. Haaaaaaaa, sebelum tuh Assalammualaikum dan selamatt malam semua. Waktu hari pekerja harituh aku bersama yang lain bercadang gi PWTC. Cadang punya cadang malam tuh nak pakai baju sukan semua warna biru. Masa tuh pulak aku tidak berapa nak sihat maka........ please simpati. Bangun pagi solat subuh lepas subuh aku tidurr balik sebab aku tak sihat sangat. Then pukul 8 macam tuh mandi dan dapat tau kena pakai baju sekolah. Oleh kerana otak yang tak sihat neh pun ikut jeh ah peraturan malas nak bertekak plak dgn exco. Then ayah syifa amek penuh gila kereta. Macam sardin kowt. Hahaha,bila sampai ktm mula ah aku macam orang jakun tak pernah naik ktm. Tapi memang betul pun.
Credit to:Ainul
Dalam gambar neh aina dan yana tak dapat masuk. Ceh. Hahahha.
Sukaa gambae neh. Haaaa

muka jakun di ktm


Older Post | Newer Post
Adilah Manan



Seorang khalifah yang sedang bertatih dalam mencari keredhaan tuhan-Nya.. Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hati ini sesudah Engkau beri petunjuk...Aminn Ya Rabb..

Navigations.

Entries About

past.





Credit.



Template : Aina Hanani
Re-edit : Nur Athira
Background : Faqihah
Header : Ayem Rawi
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome